غصه نخور عزیزم ایشالله ماه دیگ امیدوارباش همه چی ب وقتش
بخدا همون خدا تویه موقعیتی بهت بچه میده ک خودت هنگ میکنی
بنظرم منفی بشع بهتره تااینکه خدایی نکرده سقط بشه من خودم چاربار مثبت شد و ب 6هفته نرسیده سقط شد اینجوری خیلی سخته هااا
نگران نباش اصلا
فداسرت مال من ی بار بعد۱۲رپزتاخیر ۲ بود🤣خودم اول ناراحت شدم بعد انقد خندیدم
خیره انشاءالله
شاید تاخیرت مال مصرف دارو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.