۶ پاسخ

ببلاک

ببلاک
من به پسرم میدم و راضی بودم
البته تا یه سال بعد یه سال وزن گیری با غذاست

بنظرم دنبال شیر خشک نباش دنبال غذا باش
بیومیل به پسرم خوب وزم داد ولی ۶ماه تا یه سال بعد یه سالگی نان دادم برام وزن دهی مهم نیست من بیشتر غذا میدم تا شیر

تروویتال خوبه ،به نظرم گیگوز هم خیلی خوب بود

جاری من اپتامیل میداد بچش خیلی گنده شده بود

ببلااک

سوال های مرتبط

مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان جوجوممد مامان جوجوممد ۲ سالگی
مامان دنیز کوچولوم🤭 مامان دنیز کوچولوم🤭 ۲ سالگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۲ سالگی