دکتر برا وزن دهی به بچتون چه شیرخشکی داده؟

۷ پاسخ

الان بیشتر رو غذاش کار کن

الهه جون برای من دخترام ۱۵ ماهگی بردم گفت قدشون ۷۵ یکی یکی ۷۴.۵ وزنشونم ۹ و نیم یکی یکی هم ۹ گفت خوبه برای قدشونم گفت چون نارس یک ماه کم میکنیم فقط یک سانت کمه برای دختر شما ۷۶ چرا گفته یک سانت کمه؟
وزنشم ماشالله خوبه نگران نباش

گلم مگه قد و وزنشون چنده؟
بعد دیگ الان شیرخشک مهم نیست غذا مهم تره
تو عکس ماشالله خوب بنظر میان ک

الان بچه دوسال ۱۲کیلو هست دکتر میگه خوبه تو یکسال اینقدر هست

قدش چنده

بنظرم وزن دخترت کم نیست دخترم منم همینقدر بهداشت گفت بالای نمودار دکترم گفت خوبه استرس نداشت باشه دخترت نرماله عزیزم

مهربانی ب نیلدا پری نان داد یبوس شد ندادم دیگ

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم ۲ سالگی
مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی