مامانا ی دستورپخت خوشمزه عدسی بدید

۴ پاسخ

مادرشوهرم گاهی کلم نگینی میکنه توش،اونم خوب میشه

عدس خالی بزار بپزه اخرای پخت سیب زمینینگینی بریز...پیاز داغ زیاااد و رب و زردچوبه و ادویه

پیاز داغ کن رب سرخ کن بعد عدس و سیبزمینی نگینی بریز اب بریز بزار جا بیوفته انقدر خوشمزه میشه

پیاز داغ و عدس بریز بپزه یک مشت هم بلغور گندم بریز
سیب زمینی هم میشه بریزی با اب قلم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و تودلی🤰 مامان فاطمه و تودلی🤰 ۲ سالگی
مامان پَرنا خانوم🧸 مامان پَرنا خانوم🧸 ۲ سالگی