عزیزم همین مارک رنگ ابیشو بخر
این که شما داری اهنش7هست رنگ آبی 14هست
ممنونم عزیزم
دخترا نی نیم خروسک گرفته صداش بهتر شده نزدیک ۲هفته شده دیگه غذا نمیخوره دوروزه فقط تب داره خوابش کلا بهم خورده
شما هیچ راه کاری بلدنیستین بهم بگین
نمیدونم چرا از تابستون مدام همش سرما میخوره .بااینکه زیاد بیرون نمیرم 😔
سلام دکتر بهتون گفته ۲سی سی؟؟؟
به من گفته ۱سی سی رنگ قرمز داده باطعم تافی شیره رنگه
عزیزم رنگش شیریه چون جدیدا انگار خرابن این قطرها و بوی ترش مزه ترش میدن و رنگشونم عوض میشه
یک قطره چکان
ی قطره چکون کامل
من دو سی سی میدم
۲ سی سی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.