دوبسته مای بیبی میخرم باز
ما دهک ۱ هستیم از خیلی وقت قرار بود بدن فقط حرف میزنن
فقط یه بار دادن الکی بود
از کجا معلوم میشه دهک چندیم؟؟
پسرم کلا وزنش زیر نموداره حتی یه بارم بهش ندادن
مادهک ۵هستیم ایکاش بدن فقط مای. بیبی میخرم
ما که جز دهک ۱ تا ۵ نیستیم به ما نمیدن
ما دهک ۵هستیم ولی هیچ وقت ندادن بهمون
آره ولی ۷۰۰ ی بسته پوشک دگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.