خانم کسی میدونه ازمایش من چطوره؟

تصویر
۱۱ پاسخ

کم خونی خفیف هم داری ،هموگلوبینت زیر ۱۱ بود
بین ۱۲ تا ۱۶ باشه بهتره

تیرویید داری و ویتامین دی پایین

حتما با پزشکت صحبت کن چون مال منم پایین بود البته ۲۵ بود مال من خب دکتر قرص ویتامین دی داد

ویتامین دی خیلی پایینه

چت جی بی تی زدم همه چی نرمال بود فقط کم کاری تیرویید داری و ویتامین دی پایینه

این ازمایش رو باید کی بدیم؟چیه؟

داو تیروئید استفاده می کنی؟
کم کاری تیروئید متخصص غدد نشون بده‌.
ویتامیند۳ پایینه.

نشون دکترت بدی بهتره،بعد این مخفف ها تو گوگل بزنی همه رو میاره

قندت نرماله،ویتامین د۳ خیلی پایینه
پایین آزمایشت نوشته

بزن‌چت جی پی تی

و این یکی صفحه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشقمون💙👣 مامان ثمره عشقمون💙👣 ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا🫀 مامان معجزه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری
𝒁𝒆𝒚𝒏𝒂𝒃♡ 𝒁𝒆𝒚𝒏𝒂𝒃♡ قصد بارداری
مامان 🍋لیمو‌‌شیرین🍋 مامان 🍋لیمو‌‌شیرین🍋 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🩷 مامان ماهلین🩷 ۳ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۵ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد