خانم کسی بلده بگه این ازمایش من چی نوشته؟؟؟

تصویر
۳ پاسخ

دیگه راجع به لرا جایی نبینم درست حرف نزنی
اونجا هم که گفتی حرف الکی نزن
حرف الکی رو تو میزنی بی ادب

همه چیت نرماله فقط ویتامین D3 پایین تر از حد ایده آل که دکترت بهت قرص مینویشه

ظاهرا همه چی طبیعیه
فقط ویتامین دی ناکافی هست

باز هم به دکترت نشون بده

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان هفته چهاردهم بارداری
مامان آریا وتودلی💙💙 مامان آریا وتودلی💙💙 هفته نهم بارداری
التماس دعا 😭😭 التماس دعا 😭😭 قصد بارداری
مامان 🥹🧿نور چشمم مامان 🥹🧿نور چشمم ۲ ماهگی
مامان حنانه مامان حنانه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هفدهم بارداری
مامان 🩷حلما خانوم🩷 مامان 🩷حلما خانوم🩷 هفته نوزدهم بارداری