بچها کسی میتونه بهم بگه این چیزای ک نوشته ینی چی

تصویر
۴ پاسخ

دوستان الان خوشحال باشم یا ناراحت خدایی نکرده چیزیه ینی؟

فکر کنم یکم هماتومه(هموراژی)
ساک دیده شد
جنین و کیسه زرد انگار دیده نشد
دو هفته دیگه سونو مجدد بدی

البته برای سونو شکمی خیلییی زوده
8هفته برو

زود رفتی جنین تشکیل نشده

سوال های مرتبط

مامان 🍋لیمو‌‌شیرین🍋 مامان 🍋لیمو‌‌شیرین🍋 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی 😍😍 مامان فسقلی 😍😍 ۳ ماهگی
مامان مهراد و تودلی مامان مهراد و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته چهاردهم بارداری
مامان نفس و فندق مامان نفس و فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری