کسی میتونه بخونه چی نوشته؟؟؟
و اینکه کیست حاملگی چیه🤔

تصویر
۷ پاسخ

نگران نباش تو اینیستا دکتر دقیقا همینو داشت توضیح میذاد که طبیعی ه

نوشته کورپوس  لوتئوم یک توده ی موقتی از سلول ها است که در هر سیکل قاعدگی در رحم تشکیل می شود. وظیفه آن ترشح هورمون پروژسترون و آماده کردن رحم مادر برای رشد جنین است زمانیکه بدن نباز به پروژسترون ندارد از بین رفته و در سیکل قاعدگی بعدی مجددا تشکیل می شود

دوباره بزن درخواست قبول کن

قلب تشکیل شده. آیا چند هفته بود رفتی گفته 6هفته ای

دکتر رفتی عکسو داده یا سنو

کیست بارداری هم خیلی ها دارن دکتر بهت دارو میشه رفع میشه نگران نباش

عکس سونوت کامل بزار

سوال های مرتبط

مامان مهراد و تودلی مامان مهراد و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته چهارم بارداری
مامان نی نی من🥰 مامان نی نی من🥰 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته سی‌ام بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تـودلـی مامان تـودلـی ۶ ماهگی
مامان تـودلـی مامان تـودلـی ۶ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۳ ماهگی