دوستان سونوم خوبه ؟

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم برا وزن نینی رفتی وزنش چند بود

سیروکست کمه ی کم

سلام عزیزم سونو که همه چیش خوبه ب جز طول سرویکست. نشون دکترت بده شاید شیاف بهت بده و استراحت.عزیزم این چه سونویی بود که دکتر برات نوشت؟

طول سرویکس یه خورده کمه از الان مراعات کن🥰

طول سرویکس اومده پایین

سوال های مرتبط

مامان ائلوین مامان ائلوین روزهای ابتدایی تولد
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان ۷ ماهگی
مامان اِرشاد کوچولو مامان اِرشاد کوچولو ۴ ماهگی
مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرام💑 مامان پسرام💑 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان دایار مامان دایار ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۰ ماهگی
مامان علی وآیناز 🥰❤️ مامان علی وآیناز 🥰❤️ ۸ ماهگی
مامان ...... مامان ...... ۷ ماهگی
مامان امیرمهدی مامان امیرمهدی ۶ ماهگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی