شیاف پروژسترون مقعدیه یا واژینال؟

۱۲ پاسخ

شما شیاف پروژسترون استفاده کردین باردار شدین؟! ی سوال تاوقتی شیاف می‌ذاری پری نمیاد؟

به من گفت مقعد بزن

من معقد میذاشتم واژینال خیلی کثیف کاری دارع

چون هفتت پایینه عزیزم مقعدی بزاری بهتره
منم مقعدی میزارم دکتر داروخانه گفت مقعدی بزار چون هفتت پایینه باعث خونریزی میشه

رو کارتن خودش نوشته ک معقدی یا واژینال روشو بخون

مقعدی استفاده میشه

من چون سرکلاژ کردم گفت مقعدی

جفتشه فک کنم

فرق نداره ببین دکتر چی میگ

هردو میشه من واژینال گفت استفاده کن

دکتر گفته کجا بزاری

فرقی نداره من واژینال میزنم

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم هفته شانزدهم بارداری
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پونیو🧜‍♀️ مامان پونیو🧜‍♀️ هفته بیست‌وپنجم بارداری