۵ پاسخ

وقت بخیر من چون ورزش میکردم خیلی قرص های تقویتی میخوردم بعد چند ماه دوقلو باردار شدم الانم دوماه به دنبا اومدن😅

ببخشید گلم چه قرصی من ۳ ماهه تو اقدامم هیچ دکترم نرفتم قرصی میدونید ب منم بگید

همه با بار اول باردار نمیشن تو این راه باید صبور باشی

ماه اول نشدم ولی همش هر سری رفتم دکتر عضو دارو هام بوده

من ک چن ماه خوردم هیچی ب هیچی

سوال های مرتبط

مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ارمین مامان ارمین هفته پانزدهم بارداری
مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کارن مامان کارن قصد بارداری
مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مهلا مامان نیلا طلا 🥹🫀 مهلا مامان نیلا طلا 🥹🫀 قصد بارداری