کیا ماه اول اقدام باردار شدن ؟؟؟؟؟

۱۱ پاسخ

من ماه چهارم🖐️

من ماه چهارم فهمیدم باردارم

من ماه اول

منم ماه اول گرفت خداروشکر ، انشالله که دله همه مامانا همون ماه های اول شاد شه

من بارداری اولم ماه اول گرفت،کارخاصی نکردم تازه ازدواج کرده بودیم فکرشم نمیکردیم به این زودی بشه😅بارداری دومم ماه چهارم اونم کارخاصی قبلش نکردیم نه تحت نظردکتر بودیم نه داروی خاصی مصرف میکردیم،البته 9هفته ایست قلبی کردو سقط شد🥺
بخوام توصیه کنم فقط میتونم بگم بیخیالی و دوری از استرس واقعاجوابه،ما3ماه اول همش منتظربارداری بودیم نشدماه چهارم که اصلا حواسموم نبود و درگیرکارای دیگه بودیم شد.

من ماه اول 🥲خیلی دلم میخواست خداروشکر شد برای هرکی که دوس داره بشه ایشالله

نخوداب و ابگوشت حلیم گندم اینا عالیه برای مرد

من همه بارداریام ماه اول گرفت

🙋🏻‍♀️

من

من ماه دوم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ارمین مامان ارمین هفته پانزدهم بارداری