خداروشکر تب پسرم اومد ۳۶😭😍🙏🏻

۴ پاسخ

خداروشکر هزارمرتبه

خداروشکر گلم بیماری ازش دور باشه همیشه تنش سالم وسلامت

خداروشکر 😍

خداروشگر
واقعا حس خوبیه بعد تب دما بدن بچه نرمال میشه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان سودا مامان سودا ۵ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۱۵ ماهگی