۹ پاسخ

من تو 29 هفته 5 روز 1400 بود
هم دکتر گفت خوبه هم خود سونوگرافی

عالیه عزیزم لیدی میل میخوری.؟

خیلی خوبه عزیزم

خوبه عزیزم

عالی بوده عزیزم

بد نیست خوبه ولی از هفته دگ‌رو‌تغذیه بیشتر تمرکز کن

توی گهواره که زده ۱ کیلو من ۲۸ هفته نرفتم سونو

من تو ۲۸هفته و۳ روز، وزنش۱۲۷۰ بود دکتر بهم گفت خیلی خوبه

نسبت ب سنو خودم میگم ک عالیه ماشاالله برا من خیلی کم بود

سوال های مرتبط

مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان یه دخترناز مامان یه دخترناز روزهای ابتدایی تولد