وزن جنین من تو ۲۹ هفته و یک روز ۱۳۰۰ بود چطوره؟

۵ پاسخ

چه خوب

خوبه
من ۳۰ هفته ۱۳۰۰ بودم،گفت یک هفته وزنش عقب هست

ماه اخر بیشترین وزن رو میگیره میگن آبگوشت، عدسی، حلیم، کباب، کره بادومزمینی ومغزیجات بستنی، وزن بچه رو توماه اخر خیلی میکشونه بالاتر

چه خوب بوده ماشالله

مال من ۲۹هفته ۱۳۶۴بود دکتر سونو گفت خوبه
ولی خودم حس میکنم کمه😅😅

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان نور چشمامKو... مامان نور چشمامKو... هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان گندم جان مامان گندم جان ۲ ماهگی
مامان 𝔻𝕒𝕪𝕒𝕟🐣🩵 مامان 𝔻𝕒𝕪𝕒𝕟🐣🩵 ۳ ماهگی