۵ پاسخ

منم همین بود دکترم گفت خوبه

من اواسط ۲۸ بودم وزنش ۱ کیلو بود، دکتر گفت جاداره بیشتر باشه، دو هفته بعد دوباره تکرار کردم شد ۱۶۰۰

نگران نباش تو یه سنی وزن میگیره

دکترت چی گفت من ۲۸هفته ۱۸۵۰بود

من همین بودم دکترم میگفت کمه
ولی نگران نباش یهویی وزن انفجاری میگیره

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان میراث مامان میراث هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد