۲۵ پاسخ

بزار حسین همه عالم آدم زمین و آسمان هم صدا میکنند

آرِن ، قشنگ ترین اسم پسری بود ک امسال به دلم نشست

رستان

کایان

آرکان گرشا

تیام ب معنی چشمام هست . یه اسم با ریشه لری ..

باید ببینی چی ب دلت میشینه من خودم واقعا اسم امیر علی . حسین . تیام . آرتام . خیلی دوست دارم ولی خب چون همسرم با تیام موافق تر بود گذاشتم تیام

ماهد 💙 اسمی که ما انتخاب کردیم 💙

منکه بیشتر میراث میذارم

محمد😍

کیان💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

فرهان و کیان

من گذاشتم امیرحسین

اگه ولادت حضرت مهدی(عج) به دنیا میاد مهدیار هم قشنگه

ارشام هم خوبه شایراد هم خوبه به نظر من

من پسرم اسمش فرنام هم تک هم همه خوششون میاد باز سلیقه ای هستن یکی از سرداران کورش بوده

دیان
آرتین
آراد
میران

ایلیا
دیاکو
دانیار
اریا

آراد😍

من اسم پسریمو میذارم آراد

فریاد-شهریار-طوفان-
من‌اینارو دوسدارم .البته سلیقه ایه☺️

دیار مانیار

آرتا

از چ حروفی شروع بشه

علی😍

سوال های مرتبط

مامان ژاکان مامان ژاکان ۳ ماهگی
مامان هلما و هیوا مامان هلما و هیوا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان خداداد💙🩷💙 مامان خداداد💙🩷💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سلین💖 مامان سلین💖 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته چهلم بارداری
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری