راسته که میگن تو پریودی قرص اهن نخوریم ؟؟

۵ پاسخ

آره عزیزم تو خوده 7 روز نباید بخوری خونریزی زیاد میشه وقتی تموم شد دوباره شروع کن بخور. متخصص زنان بهم گفت اینو

منم یه دکتر عمومی بهم گفت
نمیدونم چقدر صحت داره

باید خورد ک برعکس میگن

نشنیدم تا ب حاا

برعکس
تو پریودی باید خورد

سوال های مرتبط

مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی ها مامان فسقلی ها ۱۰ ماهگی