۶ پاسخ

دختر من پنج روزه بود زردیش۱۳بود دکتر گفت باید بره زیر دستگاه گوش نکردم ترنجبین دادم بهش خوب نشد زردیش رفت رو ۱۹ بعد ۴شب رفت زیر دستگاه ۸لامپه الانم دارم بهش قرص میدم خوب شده

پسر من فردای تولدش زردیش 14رسید دو روز بستری شد با زردی8مرخص شد باز بعد دو روز 14شد 12روز دستگاه بود هم خونه هم بیمارستان اومد روی ۵ الان دوباره شده ۹ دارم دیونه میشم دیگه 20روزه که دنیا اومده و ما همچنان درگیر زردی کوفتی ام

من دستگاه اوردم خونخ

عزیز قطره بگیر مخصوص زردی نوزاد هست بهش بده درجا خوب میشه احتیاج ب دستگاه هم نداره تا چهل روزگی کمکم میره

من ۳شب گذاشتمش دستگاه ،قطره زردی هم بهش دادم

دختر من زردی داشت 3روز دستگاه آوردم خوب شدد

سوال های مرتبط

مامان ثنا و حسین ❣️ مامان ثنا و حسین ❣️ ۴ ماهگی
مامان طهورا و ایلیا مامان طهورا و ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان ...... مامان ...... ۱۱ ماهگی