بچها شما باچی شیر خشک هم میزنین

۸ پاسخ

هیچی دورانی واروم

اوایل بادقاشق پلاستیکی هم میزدم حل نمیشد الان دیگه همون شیشه رو تکون کیدم

معمولی رو دورانی
ای ار با قاشق

قاشق

با قاشق🤣
شیشه شیر آروم دورانی هم میزنم تا حل بشه

شیشه رو به صورت دورانی تکون بده

من با قاشق هم‌ میزدم ای مدت

تو شیشه دیگه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان سیدعلی مامان سیدعلی ۴ ماهگی
مامان طهورا💕طاها مامان طهورا💕طاها ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی