خانما این ترشحات ابکی طبیعه یهو خیس میشم؟

۵ پاسخ

ببین ترشح باشه خوبه یهو کیسه اب نباشه

پد بزار سرفه کن ببین خیس میشی

پیگیری کن منم همینجوری بودم گفتن کیسه آبت نشتی داره ۳۶ هفته زایمان کردم

خیسی در چه حد؟

نمیدونم 🥲 خیسی در چه حد

سوال های مرتبط

مامان الماس💎💞💕 مامان الماس💎💞💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی