خانما لباسای فندوقتون رو بعد شستن اتو کردید؟

۱۳ پاسخ

اره خواهرم همه رو اتو کرد جز پتو ها

من اتو میکنم

اوناییش که چروک شدن اره
بعضیاش اصلا چروک‌ نشد

من با آب گرم شستم ماشین لباسشویی اتو شده تحویل داد🥹🐥

فقط بیرونبا

نه اتو نکردم

اره عزیزک اتو کنی بهتره

اتو کنی بهتره باسکه تر میشه

بله عزیزم اتو کردم

من دیشب با مایع لباسشویی لباس نی نی شستم اما‌اتو نکردم

من اصلا نشستم

من هنوز نشستم ولی میگن بشوری اتو کنی بهترع

اره من اتو کردم بعد اویزون کردم

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۴ ماهگی
مامان قلب مامان❤ مامان قلب مامان❤ ۹ ماهگی
مامان آیسو مامان آیسو ۷ ماهگی
مامان دریا و ابرا مامان دریا و ابرا ۱ ماهگی
مامان نورا جون🥹💗 مامان نورا جون🥹💗 روزهای ابتدایی تولد