خانما چرا شبا نفسم بگیره احساس خفگی دارم

۶ پاسخ

تپش قلب نداری؟!
چون‌من موقع خواب احساس تنگی نفس داشتم دکترم گف زوده رفتم دکتر قلب مشکلی نبود خداروشکر ولی تپش قلبم‌بالاس اسپری باید بزنم

منم همینجوریم‌از ۱۲ هفته اینجوری شدم دگ‌پتو‌روم نمی‌نمیندازم حتی شده مخام‌نفس بکشم‌نمیتونم‌قشنگ‌نفس بکشم

طبیعی توی این هفته ها عزیزم بخاطر تغییر هورومون هاست

منم اصلا نمیتونم بخوابم

منم همینم فک کنم طبیعیه

وای منم مخصوصا موقع هایی که پتو میندازم روی خودم

سوال های مرتبط

مامان عزیز مادر مامان عزیز مادر ۴ ماهگی