۸ پاسخ

سلام عزیزم انشاله قبل عید خبرباردایتون

ای بابا

یا تنبلی درس کردی یا هم کیستی چیزی حتما دو پریودی برو سنو داخلی بده پیش دکترت

ماه،؟؟؟۵ ساله

خیلی بده آدم امیدوار میشه بعد پریود لعنتی 😖

عزیزم چطور تم برنامه رو تیره کردی؟

عزیزم همیشه عقب افتادن پریود بخاطر بارداری نیست بعضی اوقات بخاطر شرایط بدن هست یا تیروئید با کیست هم میتونن باشم
چند مرتبه خواستم بهت بگم گفتم شاید ناراحت بشی
ایشالا که ماه دیگه نشی تا ۹ ماه بعدش

مگه قصد بارداری نداشتی؟

سوال های مرتبط

مامان آراز🫄👶آنا مامان آراز🫄👶آنا هفته پانزدهم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری
مامانِ پناه🐣 مامانِ پناه🐣 قصد بارداری
مامان گل🩵🩵 مامان گل🩵🩵 هفته نوزدهم بارداری
مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی
مامان در انتظار مامان در انتظار قصد بارداری