۶ پاسخ

دختر من وزن تولدش ۲۶۰۰بود الان بغلم مگیرم رو وزنه ی خونه ۶نشون میده خوبه؟

من ۲۳۰۰تولد
سه ماهگی ۵
البته با شیرخشک

من تولدش ۳۸۰۰
چهارماهگی ۶۶۰۰
چهارماه و نیم ۷ کیلو

دختر منم نارس دنیا اومد
جهت اینکه انگیزت زیاد بشه میگم برو تایپیک عکس قبل و بعدشو ببین…
من انقد جوش میزدم و فک میکردم بزرگ نمیشه ک خدا میدونه و واقعا نیاز داشتم یکی مث خودمو ببینم و بهم بگه من تجربه کردم همه چی اکی میشه
پس نگران نباش عزیزم من چند ماه ازت جلو ترم و همه چی اکی میشه❤️

من موقعی تولد۳۷۰۰دیروز که بردم واکسن زدم۵۷۰۰

5/500وقت تولدش 2200

سوال های مرتبط