سلام من درد شکم و واژن دارم در ماه ۷

۵ پاسخ

طبيعيه منم از ٢٦ هفته دارم هى بدترم ميشه
البته شكمم درد نميكنه
استخون بالاى واژنمو كشاله هامو لگنم خيلى درد داره

سلام من درد شکم و واژن دارم در ماه ۷

من باسن و واژن نابودم کرده

منم ۱۸ هفته دارم طبیعیه

سلام منم همینطورم امانمو بریده

سوال های مرتبط

مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری