کیا ترشح قهوه ایی داشتن

۵ پاسخ

من عزیزم
تازه اولش هم خونریزی داشتم بعد لکه بینی قهوه ای شد

من از قبل فهمیدم بارداری داشتم، وقتی تو ۵ هفته و ۶ روز رفتم برای سونو که مطمئن شد جنین وجود داره دکتر بهم شیاف داد بعد از ۳ تا لکه بینی قهوه ایم خوب شد، همچنان هم استفاده میکنم

من داشتم بخاطر هماتوم بود شیاف استفاده کردم

حتما برو پیش دکترت شیاف پروژسترون میده

من چندروزه دارم
متاسفانه تا سونو هم ندم دکتر ویزیت نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری