سلام داخل سوپ نینی هاتون چیا میریزن ممنون میشم بگید؟؟

۱ پاسخ

هویج سیب زمینی یه تیکه مرغ یا ماهیچه بدون چربی
بعد از دوهفته ورمیشل بریز
یا کدوحلوایی
یا لوبیا سبز
کدو سبز
بعد از سه هفته ام پیاز
از همون اول هم یه ذره روغن زیتون یا کره هم میریزم یبوست نشن
توی اکثر سوپاش هم سبزی گیشنیز و جعفری میریزم

سوال های مرتبط

مامان دیار 🩵🧸 مامان دیار 🩵🧸 ۱۴ ماهگی
مامان tot farangi مامان tot farangi ۱۴ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی