من از هرغذایی خودمون میخوریم میدم ولی بدون نمک و ادویش
اگ روبیکا داری این کانال و نگاه کن
اگ نیاورد فارسی بزن کلی ایده داشت.
@komaki_koudak
اول فرنی شروع کن سه روزبده بعد پوره هویج سه روز بده یعد حریره بادام شه روز بعد دوباره کدو حلوایی کدو سبز هرکدومو ۳ روز تست حساسیت بگیر پوره سیب بعدش به فرنیش هویج اضافه کن یه بتر یه بار کدوها جدا یه بار تست خرما بگیر خرما بزن هکینطور اینارو قاطی کن بده بعد برو سراغ سوپ اینا
خوب سرلاکو حریر بادام فرنیو از داروخونه هابگیر خودش دستورش نوشته..از گوگلم کمک بگیر
سرلاک فرنی حریر بادام ..کته
اگه جوابتو گرفتی منم لایک کن بیام ببینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.