۹ پاسخ

عزیزم ۴ و خورده ای زیاده خیلی
حتماااا سلفری بده
و آنومالی هاتم حتما برو دو سه مرحله

سلام سنوی انتی درچند هفته انجام میشه

برا پسر منم اینجوری بود هنوز ۵ونیم بود🥺 دکتر می‌گفت اینقدر وعضش بده که نیاز نیست کاری کنی خودش میوفته ولی من ته دلم اصلا نگران نبودم به خدا توکل کردم برا ۱۵ هفته که رفتم عددش به ۳ رسیده بود و امینوسنتزم هم هیچ مشکلی نداشت 😊 الآنم پسرم ۳ سالشه و سالمه سالمه
اصلا استرس نداشته باشو ازمایشارو هم انجام بده تا خیالت راحت بشه و توکلت به خدا باشه

نگران نباش دکتر سلفری یا به احتمال زیاد آمینوسنتز می‌نویسه برات حتما انجام بده
ولی ان شالله چیزی نیست
برای خیلیا اینجوری بود و سالم بوده

میگن بالا ۲ احتمال سندروم داون میفرستن امینوسنتز اکثرن هم میگن سالمن اینم ی جور پول در آوردن دکتراست

حتما ببر پیش دکترت. که برات آزمایش سلفری بنویسه

حتما بدکترت نشون بده

ان تی 4/64 عزيزم ؟

نمیشه فقط رو سنو گفت باید آزمایش خون هم بدی ولی به نظرم سولفری بده خیالت راحت بشه
انشالله که مشکلی نداره نی نی

سوال های مرتبط

مامان دونه برنج مامان دونه برنج هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فرزند ایران مامان فرزند ایران هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رادی جونم مامان رادی جونم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری