۴ پاسخ

آره میزنند

آره اینقد درد میکشیم که درد بخیه زدن هیچی نیست

امروز تصمیم به زایمان طبیعی گرفتم‌دکترم‌میگ بی‌حسی‌میزنیم‌

اون وقت انقد درد کشیدیم درد بخیه به چشم نمیاد آره بیحس کننده میزنن من یادم لیدوکایین میزدن

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۴ ماهگی