۴ پاسخ

من چندتا بخیه از داخل خوردم چندتا هم از بیرون
ولی بیحسی واسه زایمان طبیعی اونقدر قویه که تا ۲_۳ روز زیاد حس نمیکنی
بعدشم که دیگه کم کم داره جوش میخوره و درد زیادی نداره
حداقل برای من اینجوری بود و واقعا راضی بودم و ان‌شاءالله اینم طبیعی میارم

از پایین واژن تا نزدیکی مقعد بخیه میخوره

از یه سمت بخیه میخوره از واژن به پایین یا به یه سمت میزنن هم از داخل هم از بیرون بخیه میخوری به چیزا فکر نکن گلم

واژن و فاصله ی مقعد و وازن

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وسوم بارداری