۶ پاسخ

اهاممنون

فقط کمردرد اگه شدید باشه دکترا اصولا میگن شیاف بذارین اگرم کم باشه که بخاطر سنگینیه شکمه، ترشحاتم‌ که زیاده طبیعیه

اره طبیعیه

طبیعیه

من کمر درد دارم شدیدددد میگه طبیعیه

چ نوع ترشحی

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان روزهای ابتدایی تولد