مامانا این تب سنج ها چطوره؟خوبه ؟

تصویر
۹ پاسخ

منم از همین خریدم تهش یه زیر بغلی هم میخریم دیگه چه کنیم🙃

من این مدل رو ندارم اما لیزریه عالیه از من دقیق دقیقه

اگه ميخواي بخري بي وال بهتره اينا مسخرس واقعا

اصلا خوب نیست ، زیربغلی بگیر

نفهمیدم بالاخره چکار کنم یک نفر گفت خوبه یک نفر گفت نه،😐

بالاتر نشون میده

من تازه خریدم فعلا راضی ام

خوبه من دارم راضیم

افتضاح

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان صدرا مامان صدرا ۶ ماهگی