خانمم ها واس جلو گیری چی خوبه بخوری

۲ پاسخ

خوب بعضی ها میگن قرص اورژانسی ک بخوری شناسی هست

من مارولبن می‌خوردم خیلی راضی بودم ایرانی بود هم خیلی خیلی قیمت مناسبه هم حداقل برای من سرگیجه و تیر کشیدن سر حین رابطه رو نداشت.من دو سه مدل قرص عوض کردم تا به این رسیدم البته با تجویز دکتر اولین بار گرفتم و باهاش آشنا شدم

سوال های مرتبط

مامان آینده💜 مامان آینده💜 قصد بارداری
مامان محدث مامان محدث هفته بیست‌ویکم بارداری
نازنین نازنین قصد بارداری
مامان دلین مامان دلین هفته نهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد قصد بارداری