۲ پاسخ

بذار قشنگ بپزه و قشنگ پوره کن و با شیر قاطی کن

درحدی ک تودستت له له بشه با یه فشار کوچولو هیچی میندازی تو اب یا بخار پز میکنی له له میکنی یکم ابجوش بریز داخلش رقیق بشه

سوال های مرتبط

مامان ارسام مامان ارسام ۱۴ ماهگی