و بالاخره ورود به ماه نهم🙃

تصویر
۵ پاسخ

اخی بسلامتی وخوشی فارغ بشی عزیزم
شما سونو ان تی با گهواره یکیه؟
برا من یکی نیست ۲ مرداد ۱۲ هفته بودم

خوشبحالت 😍 کاش ۸ منم زود تموم شه. یا طولانیه ماه هشتم

آخه چقد خووووب ،🥰😍😍
من ک فک میکنم به اینجا برسم چقد خوشحال بشم
انشاالله بسلامتی و دل خوش دراز خیر برکت بدنیا میاد عزیزم

نینی مون یه اندازس🤭😍

بسلامتی عزیزم، چجور میگذره ماهای اخر؟

سوال های مرتبط

مامان اهوراو نی نی مامان اهوراو نی نی ۲ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلانا💖🥹 مامان دلانا💖🥹 ۶ ماهگی
مامان آرتا مامان آرتا ۵ ماهگی
مامان مه وا🍒 مامان مه وا🍒 ۲ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۵ ماهگی