بالاخره وارد ماه نهم شدم خدایاشکرت😍😍

تصویر
۶ پاسخ

انشالله خواهربرام دعاکن بچرخه کسی ندارم سزاکنم تنهام

انشاالله ب سلامتی بگذرونیم هممون

میگم‌من ان تیم زده ۱۷برج ۲الان یعنی امروز۳۴کامل شدولی دکترم هی ۲روزعقب ترمثلامیگه ۲۰برج ۲

منم دیروزواردماه نهم شدم ولی خیلی ناراحتم ازاینکه بچم نچرخیده ☹️😒

مبارکه دقیقا منم با شماست زایمانم اما برای من نوشته ماه هشتم چرا

مبارک عزیزم 😚

سوال های مرتبط

مامان پرنیا مامان پرنیا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هامین مامان هامین ۵ ماهگی
مامان Y&Y👦🏻👧🏻🤍 مامان Y&Y👦🏻👧🏻🤍 ۶ ماهگی