سلام بالاخره وارد ماه نهم شدم

تصویر
۶ پاسخ

فقط با رابطه و استرس دهانه رحم باز میشه باورت میشه از اولش خودم کارهام کردم با اینکه استراحت مطلق بودم حتی عیدم آشپزخونه تمیز کردم برای که از خانوادم دورم کسی نبود کمکم باشه

بسلامتی، انشاالله روزی ما

میترسونن

نه سزارین هستم برای شما طبیعی هست؟

سلام
منم

سلام منم همینطور🥲
زایمانتون طبیعیه؟

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۵ ماهگی
مامان Y&Y👦🏻👧🏻🤍 مامان Y&Y👦🏻👧🏻🤍 ۶ ماهگی