وزن توی ۳۷ دوروز ۳۲۰۰خوبه؟

۵ پاسخ

عالی

عالیه من برا 38هفته سونو داره خدا کنه همین قدر باشه

بله عزیزم اگ طبیعی باشی بالای ۳و نیم میشه

عالیه

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان فقیه موید🏵️ مامان فقیه موید🏵️ ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۲ ماهگی
مامان 💖آرنیکا💖 مامان 💖آرنیکا💖 ۹ ماهگی
مامان کیان 🩵 مامان کیان 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری