خانما این اسم لِیا خونده میشع یا لَیا

۶ پاسخ

لی یا

لِیا

گزینه ی ۱😅😅

لیا عزیزم (لی آ)

لی یا=لیا
هیچکدوم

یه دونه هست که لَعیا هستش ولی این دوتا که میگی رو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان لیا☁️ مامان لیا☁️ ۷ ماهگی
مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 💙Lyam مامان 💙Lyam هفته بیست‌ونهم بارداری