۶ پاسخ

سلام شما جنین دیده شد؟

منم همین مشکل دارم تشکیل شده

تو هفته هفت حداقل کیسه زرده رو باید ببینی با ساک حاملگی

اره عزیزم عجله نکن

اها انشالله ب سلامتی

دکتر گفت هفت هفته ای یا خودت حساب کردی

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری