خانوما کیسه زرده توپنج هفته دیده نشده الان دیده میشه؟؟؟

۷ پاسخ

سلام عزیزم منم کیسه زرده ندارم تو پنج هفته ، تشکیل شد برا شما؟!

سلام عزیزم چند هفتگی جنینت دیده شد ؟؟

سلام وقت بخیر، امروز سونوی قلب رفتم، واژینال بود، سونوی بعدی که غربالگری ۳ ماهه ست و گفت هفته ۱۲ بیا واژیناله یا شکمی؟؟

زوده. منم ۵ هفته نبود

زود رفتی صبر کن 8 هفته برو

زودرفتی خواهرصبر کن

آره میشه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان فرشته من مامان فرشته من هفته نوزدهم بارداری
مامان آقا کارِن 💙 مامان آقا کارِن 💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری