این شربت آزیترومایسین ایرانیه یا خارجی؟؟؟

تصویر
۳ پاسخ

گلم این شربت چند گرفتی.

این خارجیه‌. خیلی عالیه زود جواب میده

خارجی

سوال های مرتبط

مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان آقا مانیار 🌱💙🤱🏻 مامان آقا مانیار 🌱💙🤱🏻 ۴ ماهگی
مامان اَبراگیانکم🧸🤎 مامان اَبراگیانکم🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی