۲ پاسخ

عفونت ادراری گرفته

بچه من گرفت موقعی ک نوزاد بود دوشبم بستری شد دکترش گف هر یک دوماه ازش ازمایش بگیرین تا دوسال…

سوال های مرتبط

مامان 🍒گیلاس🍒 مامان 🍒گیلاس🍒 ۲ سالگی