۱۱ پاسخ

سلام عزیزم میتونم بپرسم پسرتون کی راه افتاد؟

منم نگرفتم یه معظلی شده برام🤦🏼‍♀️

منم نگرفتم
ولی از دیروز پوشکش نمیکنم ببینم همکاری میکنه یا نه

من فقط روزا گرفتم شب میکنم
خیلی خپبه از این به بعد گرمه میسوزه اذیت میشه هی روزم بگیری خوبه

من پوشک میکنم اما میگم بگو جیش تا ببرمش پی پی کنه
بیچاره میگه جیش اما من تنبلم خخخخ

من خیلی وقته گرفتم .البته خودش خواست هنوز کلی بسته هم داریم .تا دستشوییش میگرفت میخواست پوشک باز کنه هر کاری میکردم باز میکرد درش میاورد دیگه منم مرتب میبردم حمام میگفتم جیش کن و اینا .البتع خیلی هم تو اتاق کارش و کرد و دعواش نمیکردم فقط میگفتم وااای اینجا را خیس کردی باید بریم حمام یا دستشویی و میبردمش می شستمش .یه آفتابه کوچیک هم براش گرفتم هی آبش میکنه و خالیش میکنه دیگه با بازی و حرف یاد گرفته .

من از عید دیگه پوشک نکردم دیدم خودش تمایل به دسشویی داره ولی هنوز نمیتونه پی پی کنه وایسادنه ی پی میکنه اگه تمایل داره بگیر اولش ۱۵ دقه ۲۰دقه یه بار ببرش یادش بده بگه جیش داره پی پی داره

منم نگرفتم گفتم ماهه دیگه با مامانم بریم شهرستان بمونیم همونجا بگیریم تنهایی سخته دو نفر باشیم هی مدام میبریم دستشویی

منم نگرفتم

منم هنوز نگرفتم

ن نگرفتم هنوز

سوال های مرتبط

مامان ایسان مامان ایسان ۳ سالگی
مامان امیرمهدی جانم مامان امیرمهدی جانم ۲ سالگی
مامان آلوچه♡♡ مامان آلوچه♡♡ ۲ سالگی