خانما کسی هست به بچه ش پستونک نداده باشه؟

۹ پاسخ

من ندادم البته تمام تلاشم رو کردم که بدم
نگرفت

من مخالف صد در صدی پستونکم
و به هیچ کدوم از بچه هام ندادم

بچه یبایم نخورد الانم پسر خواهرم نخورده ۷ ماهشه اما من میدم خیلی خوبه

من ندادم

من با پستونک مخالفم ندادم کلا

منم ندادم

من ندادم

من ندادم البته خودشم نمی گرفت

بله من ندادم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری