مامانا گیوی برای بچه ی 8ماهه مجازه؟؟؟

۵ پاسخ

نه اسیدش زیاده
معده بچه رو اذیت می کنه

بهتره تا یکسالگی ندی چون حساسیت زاست

نه بابا

نه یکسال به بعد نعدش اذیت ممیشه کیوی پرتقال یکسال به بالا

به نظر من کیوی نده خیلی اسیدیه، دیدی میریزیم رو‌گوشت واسه کباب چطوری له میکنه گوشت رو، من میترسم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان نیایش و نارمیلا مامان نیایش و نارمیلا ۱۵ ماهگی
مامان فرشته کوچولوها مامان فرشته کوچولوها ۱ سالگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی